Nieuwsbrief 2021-06

sluiting de Drossel op de  Dinsdag en Donderdag avonden, Bouwen in het weekend?

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat de  regering afgelopen vrijdag opnieuw striktere Corona maatregelen heeft afgekondigd. Met de voorgaande regels, konden we nog gebruik maken va het bouwlokaal, echter nu moet alles dicht zijn om 17:00, dus is ook het bouwen niet meer mogelijk.

Toch kunnen we ons voorstellen dat er behoefte is aan wat bouwactiviteiten, of begeleiding met bouwen, inregelen van een vliegtuig of andere bouwactiviteiten.

Derhalve stelt het bestuur voor om bij gebleken behoefte in het weekend dit mogelijk te maken,  uiteraard onder de voorwaarde welke de regering stelt: 1,5 meter, QR code en bij verplaatst door het gebouw geldt ook de mondkapjesplicht.

Ook mag dit nog steeds onder het genot van een drankje,  en om 17:00 uur zijn we weer gesloten.

Graag willen we de behoefte en interesse weer weten via de eerder geïntroduceerde  WhatsApp  (ACH Bouwgroep),  waarbij leden kunnen aangeven van deze mogelijk  gebruik te willen maken.

Er moet nl een sleutelbeheerder zijn om het gebouw te openen, en evt. de verwarming aan te zetten.

Ben je geïnteresseerd om te komen, maar ben je niet opgenomen in de app groep, of ben je de groep kwijt,  schroom dan niet een e-mail te sturen naar info@aeroclubheemskerk.nl , Je wordt dan toegevoegd aan deze bouwapp.

Hopende dat de corona maatregelen snel kunnen worden afgeschaald en het vereningsleven wederom als vanouds kunnen oppakken.

Blijf gezond,

Het bestuur Aeroclub Heemskerk