Nieuwsbrief 2018-11

Via deze nieuwsbrief willen we je o.a. nogmaals attenderen op de komende activiteiten binnen de vereniging die, na de komende jaarvergadering op donderdag 22 november om 20.00 uur, zullen plaatsvinden.

Activiteiten op het veld

Op zaterdag 17 november zijn er weer werkzaamheden op ons vliegveld ingepland. Aanvang 10.00 uur (op het veld). Deze werkzaamheden zijn noodzakelijk om het veld weer winterklaar te maken zodat we in het voorjaar direct kunnen vliegen. De verwachting is dat we dat in 3 uur gaan redden mits de opkomst natuurlijk goed is. We rekenen op jullie steun! Wat moet er gebeuren:

1.                  De zitbanken dienen naar voren verplaatst te worden.

2.                  De tegels, afval en het hout langs het veld dient verwijderd te worden.

3.                  De achterste drainageslang dient opgehoogd te worden.

4.                  Uitvlakken droogte scheuren.

Verzoek: Willen jullie (steek) scheppen, harken en werkhandschoenen ed meenemen. Vanwege het uitrijden van het zand (er ligt 5 Kuub!) zijn we ook op zoek naar leden met kruiwagens. Neem je er een mee, dan graag een berichtje naar info@aeroclubheemskerk.nl zodat we minder kruiwagens hoeven te huren.

Jaarlijkse feestavond

Op zaterdag 24 november vindt weer de traditie getrouwe feestavond plaats. Meerdere leden hebben zich al met partner aangemeld.  Aanvang feestavond 20.00 uur.

Tijdens de feestavond worden er (gratis) lekkere hapjes gepresenteerd. Mede om die reden willen we graag weten of je komt. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als jullie in grote getale komen en met elkaar leuke vliegverhalen uitwisselen.

Graag je aanmelding (naam en aantal personen) sturen naar info@aeroclubheemskerk.nl

Filmopnames nabij het veld

Endemol gaat op donderdag 15 november in het recreatiegebied De Buitenlanden opnames maken. De opnames starten om 09.00 uur en eindigen op 15:30 uur. Endemol gaat draaien bij de parkeerplaats en de zijstraat van de Noorderweg.

Bij de opnames zit een stunt waarbij er auto’s hard zullen rijden. Hierom zullen zij vanaf woensdagmiddag dit gebied laten afzetten door de gemeente en hebben ze op donderdag tijdens de opnames ook verkeersregelaars staan bij de wegafzettingen. Zo houden ze het ook veilig voor iedereen.

In deze periode is het veld dus niet (zeer slecht) bereikbaar. Tevens kan er vanwege de geluidsbeperking niet gevlogen worden.