50 jarig bestaan Aeroclub Heemskerk

Op 14 september bestaat de Aeroclub Heemskerk maar liefst 50 jaar. De oprichting vond toentertijd plaats in buurthuis De Zevensprong aan de Constantijn Huygensstraat. Op dezelfde dag schreven zich direct 20 leden in. Van een eigen vliegveld en clubgebouw was nog geen sprake. Er werd, na overleg met de gemeente, gevlogen op een voetbalveld. In hetzelfde buurthuis werd driftig gebouwd. Op 27 mei 1978 vond de officiële opening van ons huidige clubgebouw “De Drossel” plaats. In de loop der jaren hebben we vele vliegvelden gehad, van ‘knolvelden’ tot mooie strakke grasvelden zoals nu het geval is.

Het bestuur wil graag stilstaan bij deze mijlpaal en wel op ZATERDAG 21 september. Zoals je wellicht weet hebben we voor deze bijzondere dag budget gereserveerd.

Er zijn diverse ideeën geopperd zoals een reünie voor oud leden, een gezamenlijke barbecue, een bezoek aan het Aviodrome, diverse veldactiviteiten en vliegdemonstraties, etc.

Om vorm te geven aan welk idee dan ook hebben we de enthousiasme en medewerking van onze leden nodig. Hebben we er met elkaar zin in? Tenslotte doen we dit voor en namens de leden.

Onze vraag aan jou is dan ook: Heb je zin en tijd om het 50 jarig bestaan van de Aeroclub Heemskerk te vieren op ZATERDAG 21 SEPTEMBER.

Je antwoord is voor ons belangrijk om enerzijds de haalbaarheid van de activiteiten te bepalen en anderzijds te weten hoeveel leden er daadwerkelijk komen.

Wij vragen je dan ook vriendelijk om op deze mail te reageren via info@aeroclubheemskerk.nl waarin je aangeeft of je wel of niet aanwezig bent.

Heb je leuke ideeën en/of wil je een bijdrage leveren dan horen we dat natuurlijk ook graag.We hopen natuurlijk op jullie aanwezigheid zodat we met elkaar een toast kunnen uitbrengen op ons 50 jarig bestaan.

Bestuur Aeroclub Heemskerk