Nieuwsbrief 2022-03

Graag delen wij de onderstaand info met jullie,

Een van onze ereleden, Dhr. Jan Huijbens heeft besloten zijn modelvliegvloot, en alles wat daarbij hoort aan de leden van de club te doneren. Graag maken we hieronder een opsomming van de materialen welke we ontvangen hebben,

Mocht u interesse hebben in een of meerdere modellen, vragen wij u graag dit kenbaar te maken via ons info@aeroclubheemskerk e-mail adres.

Jan zou het mooi vinden als alles een nieuwe eigenaar krijgt.

Als eerste een toestel uit de jaren 70, vermoedelijk iets van een Taurus. Constructief nog in een goede staat, 1 zijde van de vleugel  onder indekking mist.

Een Romp en vleugelset van een Graupner “cirrus”. De cockpit kap en stabilo mist helaas.

Een zwever “Trimmy” van Carrera. 1 stabilo helft dient opnieuw gebouwd te worden,  (plankmodel)  ook de cockpitkap ontbreekt.

Een pipercub van een onbekend merk, span ong. 1.40. Heeft een beetje liefde nodig.

Een Mooie Svenson “Fieseler Storch, de Romp is een klein stukje gebouwd, de rest van de bouwdoos is geheel compleet!!

Een Robbe Concorde, is compleet, heeft wat kleine reparaties nodig.

Een romp en vleugenvleugel set van een High Sierra electrozwever

Een Robbe “Kormoran” (eend model), helaas onbreekt het voorste stabilo, maar dit is eenvoudig te bouwen.

Een vleugel set  van een Electro Uhu, en ????

Een Mustang Span ongeveer 1.60 Meter

Een hele bekende “Big Lift”, deze heeft ook wat liefde nodig, hij heeft beschadigingen aan de ramen, en het stabilo is afgebroken.

Een P47 “Thunderbold”. Dit betreft een losse Romp met “belly-pan” en cockpit interieur. Incl. alle benodigde tekkeningen om dit model af te maken. Het betreft een voormalig club project uit 1979

Het laatste model is een “Diabolo” volgens ons van Simprop. Dit model is geheel compleet,  inclusief alle mallen van de Romp, en Rompneus

Heb je interesse in 1 van de toestellen of wil je meer informatie,  mail dan even naar het club e-mail adres.

Het bestuur Aeroclub Heemskerk