Radio Beverwijk

Naar aanleiding van een krantenstukje voor de Simulatordag in de lokale krant kreeg Aero Club Heemskerk een uitnodiging om eens langs te komen bij Radio Beverwijk, dit lieten wij ons natuurlijk niet een tweede keer vertellen. Vandaag was het dan zover,  Jasper en ik  hadden een diepte-interview met Frank Koning, de DJ van het programma ‘Zondagmiddag Café’.  Het was een leuk interview en de klik met de DJ was er zeker, alles ging heel spontaan en gemoedelijk. Er werd gepraat over het ontstaan van de club, de leden, het bestuur en wat er allemaal gedaan wordt. Voor we het wisten waren wij alweer een uur verder en waren wij door de tijd heen. De DJ vond het zo leuk gaan dat wij binnenkort nog een keer mogen langskomen om te babbelen over de club, naar zijn inzicht konden wij nog wel drie uur volpraten… dat zal zeker lukken. Nu maar hopen dat wij met ons gesprek een hoop mensen enthousiast heb kunnen maken voor de modelvliegsport.

Namens Aero Club Heemskerk wil ik Radio Beverwijk bedanken voor hun zendtijd.

Phil Smit

Zondag 13 februari 2011 zijn Jasper en Phil aanwezig voor een intervieuw voor Aero Club Heemskerk bij Radio Beverwijk in het radioprogramma sportcafe van 16:00-17:00. U kunt Radio Beverwijk ontvangen via de Ether op 105.4FM en Kabel 104.5FM.